Translation tool

duminică, 24 noiembrie 2013

Duminica 24 noiembrie 2013 YO2MNC/p din YOFF-239



Va salut din nou de aceasta data din YOFF-239, o referinta noua pentru mine, dar bine cunoscuta activatorilor.

24.11.2013 o zi de duminica care a inceput cu o ploaie. Eram pregatit de sambata seara cu sperante ca vremea va fi buna. Pe acest drum m-a condus un prieten  bun, Paul, care dupa un  examenul pentru certificatul de radioamator, spera sa apara pe frecvente alaturi de noi. 
Am ajuns la locul potrivit, bineinteles pe ploaie, dar nu a tinut mult, asa ca am inceput montarea antenei, generator, sursa, etc…
Cea mai apropiata localitate de noi era Socodor din judetul Arad QTH locator KN06RM  cu cordonatele N46.54013 /  E21.45527, cum se vede si pe GPS. 
Locul era chiar deasupra raului Crisul Alb. Jos se afla un pod de lemn masiv din stejar, reparat recent si daca nu ma insel, este ultimu pod pe Crisul Alb (bineinteles din lemn) pe care se poate traversa raul.

        Aici am gasit o priveliste trista - PET-urile si alte mizerii aruncate de oameni inconstienti si nepasatori. Probabil ca si voi v-ati intalnit cu asemenea privelisti. Pe cei care fac asa ceva ii numesc "bad people"!
        Bine ar fi daca am putea  pastra natura pentru copii nostri asa cum ne-am dorit noi sa o primim de la altii:..mai curata!

        La revedere si la reauzire in curand.
                       Yo2mnc Levi
                           73-44!!
  Imaginile sunt aici
 Un film se poate viziona aici



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu