Translation tool

duminică, 14 octombrie 2012

YP1WFF/p in YOFF-513: Lacul si Padurea Cernica

Marti am stat de vorba cu Florin, YO3BAP. Am decis sa incercam a doua zi, daca vremea permite, sa iesim la Cernica unde exista o zona protejata: YOFF-513.
Ne-am intalnit dimineata si am plecat. Din soseaua de centura am cotit-o spre Cernica. De la ultima trecere prin zona am observat ca s-a contruit enorm. Asa se face ca am ratat iesirea din sosea si a trebuit sa mergem pana la Manastirea Cernica pentru a putea sa ne intoarcem. De aceasta data am fost atenti si am reusit sa coboram spre Restaurantul Cernica. Acest restaurant a oferit ea insusi o surpriza. Cladirea este refacuta si toata zona pana la marginea lacului era amenajata cu gazon bine ingrijit.
Am montat clasica "undita" pe post de antena, cu care am fost de multe ori in diferite zone. Prin amabilitatea celor de la restaurant am avut posibilitatea de a avea acces la 230V, ceea ce a fost de mare ajutor. Am inceput in cw in 20m, apoi in ssb, am testat si benzile de mai sus, dar si 40m., Din pacate ero o zi de munca si mai toti sunt ocupati. Incet cu incet se aduna legaturile si in cele din urma suntem anuntati ca se aproprie ora inchiderii,
Strangem. Echipamentul se pune in "sacose". Le urcam in masina si ne intoarcem in oras.
Pentru cei care vor dori sa iasa din targul Bucurestilor in aceasta perioada de toamna le recomand sa incerce o vizita la restaurantul Cernica. Nu vor avea ce regreta !
Cateva imagini din zona aici 
QSO-urile sunt la enzolog!
http://www.restaurant-cernica.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu