Translation tool

miercuri, 13 iunie 2012

YO8RNI/p in YO-FF 399

Am reusit si eu sa ies simbata, cu ocazia Green Party, in YO-FF 399, Padurea Vorona.A fost prima iesire de genul asta, prima si cu camionul in scop radio, de altfel, facuta putin in fuga, deci fara sa ma pregatesc in vreun fel, pur si simplu am aruncat in camion dimineata statii, antena tuner, analizor de antena, casti, laptop, generator, o rola de coaxial si altele de care am zis ca o sa mai am nevoie si am plecat. Bineinteles, am trecut mai intai pe la PECO. Din motive obiective, am fost singur, mai bine zis doar eu si familia, initial mai trebuia sa vina si YO8RFS dar nu s-a putut.
Am plecat cam tarziu de acasa si am reusit sa instalez antena impreuna cu restul componentelor pe la 11, pana le-am dat activitate ficiorilor, pana m-am familiarizat cu statia etc s-a facut 12-12:30, asa ca am inceput sa chem in 20m. Am reusit , in cateva transe , sa fac doar 111 legaturi, insa mi-a placut activitatea. Am strans pe la 18:00, trebuia sa ajung la o aniversare si deja facusem cam multa sauna, in primele ore masina a stat la umbra si a fost OK. La final a batut soarele si s-a incins totul in interior, butonul de acord de la statie ma frigea aproape...nu mai zic de zona finalului.
A fost o iesire de test mai mult, ocazie cu care m-am dumirit ce o sa am nevoie si ce sa fac, sau sa nu fac, tura viitoare.Am facut multe greseli, sa le zic asa.
Am plecat fara sa testez in prealabil echipamentele, am folosit o statie pe care nu o mai folosisem de luni de zile, drept urmare a trebuit sa o redescopar, nu mai stiam sa folosesc AT , acasa nu am nevoie de el, m-am bazat doar pe o antena pe care o mai folosisem si mergea ok, desi am camionul plin de antenele de la R118, insa nu am avut timp sa fac experimente. Am instalat la un moment dat si verticala de la masina, aproape 9-10m parca, am pus ceva contragreutati si am constatat ca merge bine de la 40m in sus alimentata direct cu coaxial. Nu am mai apucat insa sa o folosesc. Data viitoare.
Un lucru e clar, cu cat sunt mai multe iesiri, cu atat o sa fiu mai pregatit. .Asa ca , dupa ce ma intorc din concediul in care sper sa plec duminica, primul uichend va fi in YO-FF 399, de data asta poate de cu seara sa prind dimineata acolo.Poate atunci sa lucrez si statii YO, asa am doar o legatura cu YR2WFF parca.
Ca si conditii de lucru am folosit un Yaesu FT102, in jur de 150w si un dipol montat ca si inv v pe un pilon de 10m. Logul cu ucx log. Am avut si un FT 857, dar am preferat finalul cu tuburi de la 102.Si receptia!
Atasez si citeva fotografii, pana si aparatul meu l-am uita acasa, asa ca nu-s prea grozave pozele.
73&44 YO8RNI Bob

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu