Translation tool

joi, 9 iunie 2011

Valea Vinului 2011 YOFF-012

In urma cu ceva vreme Maria a zis ca va trebui sa mergem la Bistrita. Acolo trebuia sa participam la o nunta. Curios sa vad cum decurg astfel de evenimente in alte zone am fost de acord; cu o conditie! daca tot batem atata drum sa mergem si in Parcul National Muntii Rodnei. Cum dorinta de a fi in Bistrita a fost mare s-a acceptat si doleanta mea. Asa ca vineri 3 iunie am plecat spre destinatie. Cald, drum greu, dar spre seara am ajuns. Aici am avut placerea si bucuria de a ma intalni cu YO5IN si YO5OET. Ultimul s-a aratat interesat de YOFF si chiar a fost activ pe 5 iunie din YOFF-242.
Sambata a urmat ceremonialul! Primarie, biserica si masa.... Cum s-a terminat am intins-o repede si m-am culcat cu gandul la ce va fi a doua zi.
Dimineata s-a repus totul in masina si s-a luat drumul spre Nasaud. O mica halta la Dan, YO5IN, si apoi dai bice..
Am trecut de Nasaud, apoi celelalte localitati de pe treseul catre Rodna. Aici un indicator arata spre Valea Vinul (nu am reusit sa aflu dece ii zice asa, dar numai are importanta!) Dupa vreo 9-10 km pe un drum acceptabil pentru Dacia SN am ajuns la un indicator care te scotea din acesta si ne baga pe un drum pieptis ce urca spre stanga. Viteza 1 si cu cateva harsieturi in scutul de protectie am ajuns sus la Cabana Romsilva Valea Secii.
Am descarcat cat de repede s-a putut si am pregatit echipamentul. Apoi am pus antena, un LW de vreo 40m ce pleca de la balcon si se termina intr-un copac mai la vale. Pus balunul, cuplat la tuner si curios sa vad ce se aude..... surpriza! zgomot de peste 9 in aproape toate benzile. Am incercat sa gasesc sursa! Eram intr-o vale inchisa si de unde venea semnalul! Am gasit ca in cabana erau doua decodoare. Am aranjat de s-au scos din priza. Degeaba! Asa ca a trebuit sa ma acomodez cu cele existente, banda de 40m era cea mai linistita. Dece nu stiu, dar l-am folosit cu prioritate. Am incercat si "undita" dar nu avea nici un avantaj!
Din prima seara am fost solicitati intens. In final s-au adunat peste 600 de legaturi in cw, ssb si psk31.
Nefiind singur a trebuit sa particip la ceea ce a organizat Maria. Asa am ajuns sa fiu calare pe un cal. Saraca(ea era o iapa!) a trebuit sa ma care in spate cu tonajul meu! !
Cateva imagini aici
Pe 8 iunie dimineata am pus din nou toate acareturile in masina si am luat-o spre Bucuresti. Caldura mare din nou! Spre seara am ajuns..... Aici ma asteptau mesajele de pe net.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu